مو

راهنمای جامع دستیابی به رنگ موی عسلی برای انواع پوست

عکس رنگ موی عسلی روشن

احتمالا شما هم مانند سایر افراد به دنبال رنگ موی عسلی مناسب با چهره خود هستید این رنگ محبوب طیف وسیعی از رنگ های پوست را در بر می‌گیرد و به موهایتان گرما و ابعاد می‌بخشد اما رنگ مو عسلی دقیقا چیست و چگونه می توان به آن دست یافت در این راهنمای جامع هر آنچه که لازم است در مورد رنگ عسلی بدانید از سایه های مختلف گرفته تا انتخاب رنگ مو مناسب برای تناژ پوست، نحوه رنگ کردن موهایتان در خانه، نگهداری و مراقبت بعد از رنگ و نکاتی در مورد مدل های مو را آورده ایم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با رنگ موی عسلی

رنگ عسلی رنگی گرم و در طیف قهوه ای طلایی است که شبیه به رنگ عسل طبیعی است این رنگ یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند بدون تیره شدن بیش از حد به موهای خود کمی گرما اضافه کنند، رنگ موی عسلی می تواند متناسب با رنگ پوست و جنس موهایتان سفارشی شود همچنین با انتخاب این رنگ مو می توانید موهای خود را کمی روشن تر و یا تیره تر کنید و با رنگ موی خاص و استایل جدید خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

رنگ مو بلوند عسلی تیره
رنگ مو بلوند عسلی تیره

رنگ موی عسلی چیست و چه تفاوتی با سایر رنگ ها دارد؟

رنگ های عسلی دارای طیف های گرم و قهوه ای طلایی هستند که در جایگاهی بین رنگهای بلوند و قهوه ای قرار می گیرند، این رنگ در ظاهر کاملا طبیعی به نظر می آید و با سایر رنگ ها متفاوت است زیرا دارای ته رنگ طلایی و گرم است که همین موضوع باعث شده استفاده از این رنگ برای انواع مو و رنگ پوست مناسب باشد این رنگ مو در سطح جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و در بین خانم های ایرانی با رنگ پوست گندمی و روشن از محبوبیت زیادی برخوردار است.

رنگ مو عسلی زنانه
رنگ مو عسلی زنانه

معرفی طیف های رنگ موی عسلی روشن متوسط تیره

رنگ مو با تناژ عسلی طیف های مختلفی دارد که از عسلی روشن تا عسلی تیره را شامل می شود برخی از سایه های محبوب عبارتند از:

  1. عسلی روشن: سایه روشن (بلوند طلایی با ته رنگ گرم)
  2. عسلی متوسط: سایه متوسط (قهوه ای طلایی با ته رنگ گرم)
  3. عسلی تیره: سایه تیره (قهوه ای تیره پررنگ با ته رنگ گرم)
رنگ مو بلوند عسلی خیلی روشن
رنگ مو بلوند عسلی خیلی روشن
رنگ موی بلوند عسلی متوسط
رنگ موی بلوند عسلی متوسط
عکس رنگ مو عسلی تیره
عکس رنگ مو عسلی تیره

نحوه تشخیص رنگ پوست خود برای رنگ موی عسلی

تعیین رنگ پوست قبل از پیاده سازی و اجرای فرآیند رنگ مو عسلی امری بسیار ضروری است روش های مختلفی برای تشخیص گرم یا سرد بودن رنگ پوست شما وجود دارد یکی از ساده ترین روش ها این است که به رگ های مچ دست خود نگاه کنید اگر رگ های شما سبز به نظر می رسند رنگ پوست گرمی دارید اگر رگ های شما آبی یا بنفش به نظر می رسند رنگ پوست سردی دارید.

تشخیص رنگ پوست برای رنگ مو عسلی
تشخیص نوع پوست برای رنگ مو عسلی

روش دیگر این است که به رنگ چشم و رنگ طبیعی موهای خود نگاه کنید رنگ پوست های گرم معمولاً دارای چشم های قهوه ای، فندقی یا سبز و رنگ موهای طبیعی قهوه ای تیره، مشکی یا قرمز هستند و رنگ پوست های سرد معمولا دارای چشم های آبی یا خاکستری و رنگ موهای طبیعی بلوند، قهوه ای یا مشکی هستند.

انتخاب رنگ موی عسلی طبیعی مناسب برای رنگ پوست

بطور کلی پوست افراد به دو دسته پوست گرم یا سرد تقسیم می شود برای زیبا شدن چهره و استایل شما لازم است ابتدا بدانید رنگ پوست شما در کدام دسته است و بعد رنگ موی عسلی متناسب با پوست خود را انتخاب نمایید.

رنگ پوست گرم: اگر رنگ پوست گرمی دارید به دنبال رنگ موهای عسلی با ته رنگ طلایی تر باشید سایه هایی مانند عسلی روشن و عسلی متوسط گزینه های عالی هستند.

رنگ موی عسلی گرم
رنگ موی عسلی گرم

رنگ پوست سرد: اگر رنگ پوست سردی دارید به دنبال رنگ موهای عسلی با ته رنگ خاکستری بیشتری باشید سایه هایی مانند عسلی تیره و قهوه ای عسلی گزینه های عالی هستند.

رنگ مو عسلی سرد
رنگ مو عسلی سرد

همچنین هنگام انتخاب رنگ های عسلی مهم است که رنگ موی طبیعی خود را در نظر بگیرید اگر موهای بلوند روشن دارید رنگ عسلی روشن‌تر ممکن است جذاب‌تر باشد و اگر موهای قهوه ای تیره دارید رنگ تیره عسلی ممکن است بهتر باشد.

رنگ مو

رنگ مو را از میان برندهای معتبر تهیه کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی عسلی در خانه

دستیابی به رنگ عسلی و رنگ ابرو متناسب با آن در خانه امکان پذیر است و البته نیاز به مهارت و صبر دارد اگر مهارت کافی ندارید نگران نباشید در این مقاله جامع هر آنچه که لازم است بدانید بصورت کامل گنجانده شده و شما میتوانید پس از خواندن تمامی مطالب در خانه به راحتی موهایتان را رنگ کنید.

رنگ مو عسلی در خانه
رنگ مو عسلی در خانه

قبل از انجام هر کاری ابتدا مطمئن بشید ابزار مورد نیاز رنگ مو را در خانه داشته باشید در صورتی که ابزار شما کامل نیستند میتوانید لوازم رنگ مو را از فروشگاه پلکینو تهیه کنید در اینجا یک راهنمای گام به گام برای رنگ کردن موی عسلی در خانه آورده شده است:

  • سایه مناسب را انتخاب کنید: سایه ای از رنگ مو عسلی را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست و رنگ موی طبیعی شما باشد.
  • موهای خود را آماده کنید: موهای خود را با یک شامپو مناسب بشویید و موهای خود را کاملا خشک کنید.
شامپو پادینا مدل کراتینه و تثبیت کننده رنگ مو حجم 750 میلی لیتر

شامپو پادینا کراتینه و تثبیت کننده رنگ مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

  • رنگ را مخلوط کنید: رنگ مو را طبق دستورالعمل روی بسته بندی با اکسیدان مخلوط کنید.
  • رنگ را بمالید: موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و رنگ را به هر قسمت بمالید، از ریشه شروع کنید و تا انتها ادامه دهید از یک شانه برای توزیع یکنواخت رنگ استفاده کنید.
  • مدت زمان مکث: رنگ را برای مدت زمان توصیه شده (معمولاً ۳۰ تا ۴۵ دقیقه) روی موهای خود بگذارید.
  • آبکشی و حالت: رنگ را با آب ولرم از موهایتان بشویید تا زمانیکه آب شفاف شود سپس از یک نرم کننده مو با کیفیت استفاده کنید و بگذارید چند دقیقه بماند و آن را بشویید.
  • به موهای خود حالت دهید: موهایتان را با توجه به سلیقه خود حالت دهید برای ثابت کردن مدل مو میتوانید از حالت دهنده ها استفاده کنید و از رنگ مو و استایل جدید خود لذت ببرید.
نرم کننده مو پادینا مدل روغن جوجوبا حجم 750 میلی لیتر

نرم کننده پادینا مناسب موهای رنگ شده

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

در خانه با روش گیاهی چگونه رنگ موی عسلی درست کنیم

ساخت رنگ موی عسلی در منزل با مواد و تکنیک مناسب امکان پذیر است در اینجا یک دستور العمل ساده برای تهیه رنگ موی عسلی در خانه آورده شده است:

چگونه رنگ موی عسلی درست کنیم
چگونه رنگ موی عسلی درست کنیم

مواد اولیه لازم:

  • ۱ فنجان عسل
  • ۱/۲ فنجان روغن زیتون
  • ۱/۲ فنجان سرکه سیب
  • ۱/۲ فنجان آب گرم

دستورالعمل ها:

  1. عسل، روغن زیتون، سرکه سیب و آب گرم را در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. مخلوط را روی موهای خود بمالید و آن را با کلاه رنگ مو (کلاه دوش) بپوشانید.
  3. بگذارید مخلوط به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه روی موهایتان بماند.
  4. مخلوط را از موهای خود بشویید و یک نرم کننده بمالید.
رنگ ابرو لورینت

رنگ ابرو لورینت

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول بر روی عکس کلیک کنید.

نگهداری و مراقبت از رنگ موی عسلی تیره و روشن

اگر میخواهید موهای سالم و ابریشمی داشته باشید لازم است پس از رنگ کردن مو با روش های اصولی از موی خود مراقبت کنید تا ماندگاری و دوام رنگ موی شما بیشتر شود تصور کنید با صرف هزینه، زمان و زحمت بسیار به رنگ موی عسلی روشن یا تیره دلخواه خود دست پیدا کنید در صورتی که از موهایتان بدرستی مراقبت نکنید موهایتان کم رنگ و در بدترین حالت رنگ موی شما کاملا از بین خواهد رفت طبیعتا مواجه شدن با این اتفاق بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

رنگ مو عسلی بلوند
رنگ مو عسلی بلوند

همانطور که در بالا گفته شد حفظ و مراقبت از رنگ مو عسلی تیره و روشن خیلی ضروری است در اینجا چند نکته برای مراقبت و ماندگاری رنگ مو با تناژ عسلی آورده شده است:

  • شامپو و نرم کننده: از شامپو و نرم کننده مو مخصوص استفاده کنید که برای موهای رنگ شده تولید شده باشد تا از آسیب جلوگیری نموده و موی سرتان را شاداب کند.
  • اجتناب از آب داغ: از شستن مو با آب داغ خودداری کنید زیرا می تواند رنگ مو را از بین ببرد و باعث محو شدن رنگ بشود به جای آن با آب ولرم یا خنک موهایتان را بشویید.
  • محافظت در برابر نور خورشید: برای محافظت از موهای خود در برابر نور خورشید از کلاه استفاده کنید نور شدید خورشید می تواند باعث محو شدن رنگ و آسیب دیدن موی شما بشود.
  • اصلاح منظم: اصلاح منظم در سالم ماندن موهای شما تاثیر بسزایی دارد و از دو شاخه شدن موهایتان جلوگیری می‌کند در صورتی که به موقع موهیتان اصلاح نکنید موی آسیب دیده شما به زودی کدر خواهد شد.
  • قبل سشوار یا اتو کشیدن بر روی موها از اسپری دوفاز مو استفاده کنید حرارت سشوار و اتو سبب می شود رنگ موهایتان کم رنگ و یا ازبین برود.
تصویر اسپری مو دو فاز کالیون مخصوص موهای خشک حجم 250 میلی لیتر

اسپری دو فاز کالیون

  • جلوگیری از آسیب های ناشی از حرارت سشوار و اتو مو
  • نرم کننده، آبرسان و مغذی مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

حالت دهی رنگ مو عسلی با مش

حالت دادن به مو نقش موثری در خروجی نهایی رنگ موی عسلی با مش یا بدون مش دارد و همچنین جذابیت شما را چند برابر میکند با توجه به موارد همچون گرد یا کشیده بودن صورت، کوتاه یا بلندی مو، زوایه های سر میتوانید مدل موی مناسب خودتان را بیابید که البته این موضوع نیاز به دانش کافی در خصوص علم چهره شناسی دارد اما در ادامه چند مدل شیک و کاربردی مناسب تمامی چهره ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ مو عسلی با مش
رنگ مو عسلی با مش

رنگ مو با تناژهای عسلی را می توان به روش های مختلف بر روی موهای مش شده و یا بدون مش مدل داد در اینجا چند نکته برای مدل دادن به رنگ موهای عسلی آورده شده است:

  1. موج دار کردن مو: حالت دهی با مدل امواج ساحلی برای رنگ موی عسلی با مش میتواند زیبا و جذاب باشد برای پیاده سازی این مدل مو با استفاده از یک فرکننده مخصوص برای ایجاد امواج شل و ژولیده استفاده کنید و همپنین برای حفظ ظاهر ساحلی آن با یک اسپری حالت دهنده مو کار را به پایان برسانید.
  2. صاف و براق: موهای خود را با اتو صاف کنید تا ظاهری براق و زیبا داشته باشید برای جلوگیری از آسیب ناشی از اتو مو اسپری دوفاز محافظ مو در برابر حرارت را تهیه و استفاده کنید.
  3. آپدو: رنگ موی عسلی در مدل های تاپ و بافته عالی به نظر می رسد برای داشتن ظاهری شیک یک مدل موی نامرتب یا یک مدل بافتنی را امتحان کنید.
خرید پودر دکلره آبی استیرو مدل جدید وزن ۲۰۰۰ گرم

پودر دکلره آبی استیرو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

عکس رنگ موی بلوند عسلی روشن
عکس رنگ موی بلوند عسلی روشن
خرید پودر دکلره سفید استیرو 2 کیلویی

پودر دکلره سفید استیرو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ مو با تناژ عسلی
رنگ مو با تناژ عسلی

رنگ موی عسلی با دکلره

برای آن دسته از افراد که مایل به انجام فرآیند سفید کردن مو با بی رنگ کننده مو یا همان پودر دکلره هستند دستیابی به هرکدام از رنگ های عسلی می تواند یک تجربه عالی باشد (البته توصیه می شود جهت حفظ سلامت مو بیش از ۱ الی ۲ بار در سال از روش دکلره استفاده نکنید) در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی رسیدن به رنگ موی عسلی با دکلره شرح داده ایم:

مدل رنگ مو عسلی روشن با دکلره
رنگ مو عسلی روشن با دکلره
خرید پودر دکلره یخی استیرو 500 گرم

پودر دکلره یخی استیرو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

  • با آزمایش چند تار مو شروع کنید: قبل از استفاده از دکلره روی کل موهای خود ابتدا برروی چند تار مو مقداری از مواد دکلره بمالید انجام این آزمایش در تعیین زمان به پایه رسیدن موها و اطمینان از اینکه موی شما می توانند در برابر فرآیند دکلره مقاومت کنند بسیار مهم است.
  • موهای خود را آماده کنید: مطمئن شوید که موهای شما تمیز و عاری از هرگونه محصول حالت دهنده است البته دکلره روی موهای شسته نشده بهتر است زیرا روغن های طبیعی از پوست سر محافظت می کنند.
  • دکلره را مخلوط کنید: دستورالعمل های ارائه شده بر روی محصول دکلره را دنبال کنید و پودر سفید کننده و اکسیدان را به نسبت توصیه شده مخلوط کنید هنگام خرید اکسیدان دقت داشته باشید نمره آن حتما می بایست با رنگ و بافت موهایتان متناسب باشد.
  • دکلره را بمالید: موهای خود را تقسیم کنید و مخلوط دکلره را به طور یکنواخت از انتها مو شروع کنید به مالیدن و به سمت بالای مو بروید در ابتدای کار از زدن دکلره از سمت ریشه های مو خودداری کنید زیرا گرمای پوست سر می تواند زمان به پایه رسیدن را تسریع کند.
  • زمان به پایه رسیدن را زیر نظر داشته باشید: زمانیکه دکلره در حال به پایه رسیدن هست مراقب موهای خود باشید هر چند دقیقه یکبار موهایتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به سطح روشنایی دلخواه رسیده اید به یاد داشته باشید که هر چه مدت بیشتری سفید کننده را روی موهایتان بگذارید موهایتان روشن تر می شود.
  • آبکشی و حالت دهی: پس از اینکه به روشنایی مطلوب رسیدید موهای خود را با آب ولرم کاملا آبکشی کنید همچنین برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته بر اثر فرآینده دکلره کردن و تغذیه موهای خود از یک نرم کننده مناسب استفاده کنید.
تصویر فویل مش مو روناک عرض 20 سانت وزن 1 کیلوگرم

فویل مش مو روناک

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی بلوند عسلی روشن با دکلره
رنگ موی بلوند عسلی روشن با دکلره
اکسیدان گیاهی لورینت 9 درصد حجم 750 میلی لیتر

اکسیدان گیاهی لورینت ۹ درصد

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی عسلی بدون دکلره

اگر می خواهید رنگ موی ماندگارتری داشته باشید استفاده از رنگ مو عسلی بدون دکلره می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد در اینجا نحوه رسیدن به رنگ عسلی با استفاده از رنگ مو آورده شده است:

  1. سایه مناسب را انتخاب کنید: به دنبال سایه رنگ مو باشید که دقیقاً با رنگ مورد نظر شما مطابقت داشته باشد از انتخاب سایه های خیلی روشن یا خیلی تیره خودداری کنید زیرا ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید.
  2. موهای خود را از قبل روشن کنید: برای روشن کردن موهای خود از یک کرم دکلره ملایم یا یک رنگ مو روشن کننده با کیفیت بالا استفاده کنید هردو این محصولات به اندازه دکلره آسیب نمی رسانند اما در جهت رسیدن به رنگ موهای عسلی به حفظ سلامت و شادابی مو کمک می‌کنند.
  3. رنگ مو را بمالید: دستورالعمل های ارائه شده روی جعبه رنگ مو را دنبال کنید و آن را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید از ریشه ها شروع کنید و تا انتها به سمت پایین حرکت کنید برای اطمینان از توزیع یکنواخت از یک شانه دندانه دار استفاده کنید.
  4. فرآیند و آبکشی: رنگ مو را برای مدت زمان توصیه شده روی مو بگذارید پس از اتمام زمان مشخص شده موهای خود را کاملا با آب ولرم بشویید.
خرید ماسک موی گیاهی کالیون مدل گندم حجم 750 میلی لیتر

ماسک موی گیاهی کالیون با آبکشی

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

خرید ماسک مو بدون آبکشی کالیون مدل گندم و آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو بدون آبکشی کالیون

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

آشنایی با ترند رنگ موی عسلی برای عروس

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که چرا رنگ موهای عسلی برای عروس‌ خانم‌ها یک انتخاب جذاب است این رنگ به این دلیل محبوب است که میتواند برای طیف وسیعی از رنگ پوست‌ها و موهای کوتاه و بلند مناسب باشد برخلاف سایر رنگ‌های بلوند رنگ موی عسلی خیلی روشن و یا خیلی زرد نیست و برای عروس‌هایی که می‌خواهند در روز عروسی خود بی‌ انتها شیک به نظر برسند یک انتخاب عالی است.

فرمول رنگ موی عسلی

برای اینکه بتوانید تمامی فرمول های رنگ عسلی به خوبی بشناسید ابتدا لازم است چرخه رنگ و چگونگی تکمیل سایه های مختلف را یاد بگیرید بعنوان مثال فرمول رنگ موی عسلی ترکیبی از رنگ های گرم و سرد است که رنگ های گرم طیف طلایی و کاراملی و رنگ سرد طیف های خاکستری و بژ هستند با متعادل کردن رنگ های گرم و سرد این فرمول ترکیبی به دست می آید که البته میزان استفاده از رنگ های گرم و سرد در این فرمول به رنگ پوست و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

فرمول رنگ مو عسلی
فرمول رنگ مو عسلی

مزایای استفاده از رنگ مو عسلی ترکیبی

این رنگ مو از چندین رنگ زیبای عسلی تشکیل شده است که میتواند برای افرادی که خواهان رنگ موی طبیعی با عمق و ابعاد هستند مناسب باشد رنگ عسلی ترکیبی از طریق تکنیکی به نام بالیاژ به دست می آید که در آن رنگ مو به صورت دستی روی موها رنگ می شود.

رنگ مو عسلی ترکیبی
رنگ مو عسلی ترکیبی

رنگ های عسلی ترکیبی نیاز به نگهداری زیاد ندارند و در مورد سایر مزایای آن میتوان گفت بطور کلی رنگ موی شما طبیعی به نظر می رسد و اگر متناسب با رنگ پوست و استایل شخصی شما پیاده سازی شود در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

چهار ترکیب محبوب رنگ مو عسلی

چهار مورد ترکیب رنگ مو عسلی محبوب وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید:

رنگ موی عسلی متوسط
رنگ موی عسلی متوسط
  • عسلی طلایی: یک از رنگ های عسلی گرم که دارای رنگ های طلایی و کاراملی است.
  • عسلی خاکستری: یک رنگ موی عسلی خنک که دارای رنگ های خاکستری و بژ است.
  • عسلی بالیاژ: رنگ موی طبیعی که دارای هایلایت و لولایت عسلی است.
  • عسلی آمبره: رنگ مویی که از تیره به عسلی روشن محو می شود.

مراحل دستیابی به ترکیب رنگ موی عسلی عالی

دستیابی به ترکیب رنگ موی عسلی نیاز به آماده سازی و تکنیک مناسب دارد رنگ موهای عسلی را می توان با تکنیک های مختلفی مانند هایلایت، بالیاژ یا آمبره به دست آورد در اینجا چند نکته مهم و ضرروی جهت دستیابی به ترکیب رنگ موی عسلی خواهیم گفت:

ترکیب رنگ مو عسلی
ترکیب رنگ مو عسلی
  1. فرمول مناسب رنگ مو را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست شما باشد.
  2. رنگ طبیعی موهای خود را در نظر بگیرید اگر موهای تیره دارید ممکن است لازم باشد موهایتان را دکلره کنید.
  3. قبل از انجام هرکاری موهای خود را با شستشو و نرم کردن آماده کنید.
  4. با استفاده از ژل مخصوص یا وازلین دور خط مو را چرب کنید.
  5. برای جلوگیری از کثیف شدن لباس از پیشبند یکبار مصرف استفاده کنید و یا با پوشیدن یک پیراهن کهنه از پوست و لباس خود محافظت کنید.
  6. رنگ مو را به طور یکنواخت بر روی موهایتان بمالید و دستورالعمل های روی کیت رنگ مو را دنبال کنید.
  7. رنگ مو را کاملا آبکشی کنید و از نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان سالم و درخشان بماند.
خرید وازلین پادینا حجم 120 میلی لیتر

وازلین پادینا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

سوالات متداول در مورد رنگ موی عسلی

سوال: آیا می توانم به رنگ مو عسلی روی موهای تیره دست پیدا کنم؟

پاسخ: بله، رسیدن به رنگ مو با تناژ عسلی روی موهای تیره امکان پذیر است اما ممکن است برای روشن کردن موها به بیش از یک جلسه نیاز باشد.

سوال: آیا رنگ موهای عسلی در صورت داشتن ته رنگ سرد برای من مناسب خواهد بود؟

پاسخ: بله، رنگ موی عسلی می تواند در ته رنگ های سرد خوب به نظر برسد به شرطی که سایه ای با ته رنگ خاکستری بیشتری انتخاب کنید.

سوال: هر چند وقت یکبار باید رنگ موهای عسلی خود را تغییر بدیم؟

پاسخ: بستگی به این دارد که موهای شما چقدر سریع رشد می کند و رنگ آن چقدر زود محو می شود به طور کلی توصیه می شود هر ۴ الی ۶ هفته یکبار ریشه های خود را بررسی کنید.

رنگ مو عسلی به چه پوستی میاد؟

رنگ های عسلی بسیار جذاب و همه کاره هستند که پس از تشخیص گرم یا سردی تناژ پوست خود می توانید طیف عسلی مناسب را انتخاب کنید البته روش تشخیص تناژ رنگ پوست را در این مقاله شرح داده ایم و بصورت کامل و جامع در خصوص سوالاتی همچون رنگ موی عسلی به چه پوستی میاد، رنگ عسلی برای پوست سبزه مناسب است یا نه، رنگ مو عسلی برای موهای کوتاه بهتر است یا بلند و سایر سوالات این چنینی را بهمراه عکس بررسی کرده ایم.

رنگ مو عسلی به چه پوستی میاد
رنگ مو عسلی به چه پوستی میاد

این نکته حائز اهمیت را باید خاطر نشان کرد در حالی که امکان دستیابی به رنگ مو عسلی در خانه وجود دارد مشاوره با یک متخصص حرفه ای بهترین راه برای رسیدن به رنگ عالی است یک متخصص حرفه ای و با تجربه می تواند نوع مو، رنگ پوست و استایل مدل و یا عروس را ارزیابی کند تا یک رنگ موی سفارشی ایجاد کند که با سایر ویژگی های ظاهری شما همخوانی داشته باشد.

رنگ موی عسلی برای موهای کوتاه
رنگ موی عسلی برای موهای کوتاه

برای رنگ موی عسلی چه شماره ای بگیرم؟

انتخاب رنگ مناسب عسلی برای موهای خود به ترجیح شخصی شما بستگی دارد در پاسخ به این سوال پر تکرار که برای رنگ مو عسلی چه شماره ای لازم است بگیرید به طور کلی می‌توان گفت:

اگر رنگ پوست گرمی دارید رنگ مو عسلی را انتخاب کنید که رنگ های طلایی و کاراملی بیشتری دارد.

برای رنگ موی عسلی چه شماره ای بگیرم
برای رنگ موی عسلی چه شماره ای بگیرم

اگر رنگ پوست سردی دارید بهتر است رنگ موی عسلی را انتخاب کنید که رنگ های خاکستری و بژ بیشتری داشته باشد.

عکس رنگ مو عسلی بلوند و تیره ترند سال

در اینجا تعدادی عکس مدل رنگ موی عسلی زیبا و ترند امسال را برای شما آماده کرده ایم تا شما کاربران و همراهان عزیز سایت پلکینو رنگ های مختلف را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

رنگ مو عسلی جدید
رنگ مو عسلی جدید
رنگ مو لایت عسلی
رنگ مو لایت عسلی
رنگ موی عسلی فوق العاده روشن
رنگ موی عسلی فوق العاده روشن
خرید اسپری حالت دهنده مو کالیون مدل تافت قوی حجم 500 میلی لیتر Blow out Spray eco friendly Extra Hold

اسپری حالت دهنده مو کالیون مدل قوی

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ مو عسلی قشنگ
رنگ مو عسلی قشنگ
رنگ موی لایت عسلی روشن
رنگ موی لایت عسلی روشن
تصویر برس رنگ مو مشکی

برس رنگ مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ مو عسلی برای پوست سبزه
رنگ مو عسلی برای پوست سبزه
عکس رنگ موی بلوند عسلی تیره
عکس رنگ موی بلوند عسلی تیره
تصویر کاسه رنگ مو پلاستیکی مدل بزرگ

کاسه رنک مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ مو عسلی دخترانه
رنگ مو عسلی دخترانه
خرید کلاه رنگ مو پلاستیکی بسته 12 عددی

کلاه رنگ مو پلاستیکی

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی عسلی خوشرنگ
رنگ موی عسلی خوشرنگ

سخن پایانی

رنگ موی بلوند عسلی روشن و یا تیره رنگ‌هایی جذاب هستند که برای گرما و بعد دادن به موهای شما میتوانند گزینه عالی باشند با انتخاب سایه مناسب، نگهداری و مراقبت می توانید رنگ موی عسلی طبیعی را به صورت طولانی مدت حفظ کنید فرقی نمی کند موهای خود را در خانه رنگ کنید یا به یک متخصص مراجعه کنید رنگ‌های عسلی راهی عالی برای تغییر ظاهر و گرما بخشیدن به موهایتان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *