شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

– مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک پلکینو بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک پلکینو محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خودداری نمایند.

– هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

– امکان انصراف از خرید برای کالا‌های آرایشی و بهداشتی به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

– پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

– توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی پلکینو بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

۱.وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر ۲۴ ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی پلکینو اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پلکینو پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

۲.مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری ۲۴ ساعت (یک روز کاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام مغایرت ، بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی پلکینو انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا انجام می شود.

 

هزینه بازگشت کالا

اگر کالا دچار ایراد باشد و یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته باشد هزینه عودت کالا بر عهده پلکینو می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به پلکینو باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق واتساپ برای پشتیبانی پلکینو ارسال نمایید؛ در صورت عدم ارسال فاکتور پستی و یا فاکتور پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

عودت وجه

۳ تا ۵ روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سوی مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

راه‌های ارتباط با پلکینو

شماره واتساپ و تماس: ۰۹۳۸۴۵۰۵۵۹۹

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ۱۰ صبح تا ۶ بعدظهر

در دیگر ساعات از طریق چت واتساپ یا دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید در اولین فرصت پاسخ شما را می‌دهیم.